saknad

Evig saknad, efter min underbara & älskade pappa <3

 

 

jag önskar bara det hade ringt på min telefon, & det stod att det var du pappa som ringde mig, så jag fick höra din röst & att detta fortfarande var en hemsk mardröm. men jag vet att det inte är det utan att detta är någonting som verkligen har hänt, 2 år har gått om en månad sen den dagen du lämnade oss var. vissa dagar är fruktansvärt jobbiga. jag kommer alltid älska dig, du finns i mitt hjärta & ingen kommer någonsin kunna ta den plats från mitt hjärta, INGEN! du är så frukansvärt saknad och älskad. ibland har jag inte tänkt mig för, utan varit på väg att slänga iväg ett sms till dig, för att berätta något, eller fråga något som bara du hade kunnat svara på! :s

Leif Jörgen Olof Pherson, dad my angel from above <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0