lite fest en fredag som denna.

Idag blir det lite fest, hoppas det blir kul. men som sagt det blir ju vad man gör det till :)
har inte varit ute och festat på lääääänge. så det blir nog extra bra idag, förhoppningsvis!
gamla goda vänner ska ju vara med, och nya! samt, min underbara pojkvän :)





Det vi har, det heter Kärlek! Jag älskar dig finaste Fredrik <3




för övrigt har jag inte gjort så mycket idag, jag & svärmor har varit ute och åkt lite bara idag! mysigt & trevligt..
blev lite fika i bilen, och massa tjöt. ska snart åka till skene för att hämta älsklingen, sen fort hem sen kommer mamma och hämtar oss! :)
ha en trevlig fredag allihopa..

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0