3/10-2011

Hej! Helgen har varit kanon, I fredags började vi med att inhandla lite alkohol efter älskling slutade jobba, sen begav vi oss hem till "mig", mamma & hans va iväg så vi satt där och drack lite öl med Matte, Krille, Fia och Rebecka. Blev rätt lugnt ändå, men trevligt och mysigt hade vi :) Märktes att jag inte hade druckit på ca 7 veckor, haha! Behövdes inte mycket för att jag skulle bli lite berusad :P Lördagen myste vi bara hela dagen, jag, älskling och kusin alex laga tacogratäng och sen tog vi det bara lugnt hela dagen & kvällen! :) Har varit trevligt att va i svenljunga i helgen faktiskt! :) Idag har jag varit barnvakt åt min underbara Freja, började med mysfrukost hemma hos Sophia och Nora, sen fick dom leka av sig rätt rejält. Sen va det dags för mig och freja att åka hem så hon fick vila en stund, och jag lagade lite mat till henne. Sen blev det ytterligare en sväng med Sophia, hennes farmor och nora till beckas för att ta en fika.. Bara för dig min finaste! <3 Du är den som gör mig glad. Ditt leende, ditt skratt gör mig lycklig. Du är min sol, min lycka. Du är den som betyder för mig. Du är det bästa som har hänt mig. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0