20/10-2011

Hej alla!

Ja, som vissa kanske redan vet så har jag fått jobb som vikarie på - Högagården´s - dagis i Sexdrega, har dock inte jobbat många dagar än, men lite till en början med iallafall. Känns skönt att få något att göra på dagarna, dom dagarna jag väl är där. Annars händer det väl inget nytt så i mitt liv, Jag & Älskling har varit tillsammans i 9 månader, tiden går så fort.. snart ett helt år! :)

Nu längtar jag & ser fram emot jul, det ska bli otroligt mysigt. första julen med Fredrik bland annat.. Så snart ska vi bege oss ut någon dag & börja inhandla alla julklappar, har ju en hel del att köpa till så är la på tiden att börja.

Var på sjukhuset häromdan och gjorde en liten undersökning, allt gick bra & såg bra ut, var en lättnad faktiskt :)
- Och nej jag är INTE gravid, som många säkert trodde där nu!

Vill flytta till en lägenhet, och vi har planer på det, måste bara få lite mer jobb & så..

Fredag i morgon igen då, veckorna går så otroligt fort, men det är skönt det, då får jag ha min älskling hemma & inte iväg på massa jobb hela dagarna :) & denna helg ska vi förmodligen till svenljunga, hälsa på mamma & hans, äta lite gott och dricka lite med dom, det ska bli mysigt.. sen blir det garanterat att vi träffar lite vänner på kvällen


Hade bra!

Puss&Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0