både glädje & sorg

Ja nu var det ett tagsen jag skrev här sist , har hänt mycket sen sist , både positiva & negativa saker .
Påskafton blev inte som man tänkt sig , en liten kille på 16 år lämnade jorden & himlen fick tillbaka en fin ängel , lilla saknade Joel som jag känt sen han var 3 år , var med i en mopedolycka & hans liv gick inte rädda :( <3

annars går det väl bra med det mesta , iallafall i kärlek :)
men på jobbsidan ser det lite mörkt ut , verkar inte som det blir nåt sommarjobb för mig i svenljunga iaf , men har idag sökt ca 10 andra jobb , inom mark´s kommun . hoppas på nåt napp :)




fyra månader redan med den bästa , & jag tycker om han nåt så fruktansvärt mycket .
all min kärlek till fredrik <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0