vår & sommar kom nu.

Nu vill jag bara ha vår, tänk vad härligt
- hänga in vinterjackan, ställa in stövlarna.. slippa alla bökiga kläder, utan man kan bara gå ut i en tröja & känna lite värme :)
Men mest av allt vill man ju ha sommar, självklart..
- solbrillor, sandaler, kjol & en topp. lägga sig på stranden, alla grillkvällar & en kall öl i solen :D
Idag har jag inte gjort allt för mycket, bara varit hemma och tagit det lugnt.
Vart hemma hos Syster & Freja en sväng på en fika med, alltid lika roligt att träffa dom, bustrollet lär sig nåt nytt för varje dag, riktigt duktig på att prata nu, - Abbi ( Gabi ) , Gik ( Fredrik ) haha..
Sitter just nu hemma hos Tinel med Matte och Krille, Storstädning stod på schemat för deras del.
saknar min älskling <3 vill bara känna din värme & krama om dig nu :)
min pappa finns i mina tankar dagligen!! saknar honom nåt så fruktansvärt mycket.
/ gp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0