hejdå utväxt.



får hjälp utav Madde nu att färga mitt hår, blir mörkbrunt eller snarare svart..
skönt att få bort all utväxt, finns ju inget fulare! :P

helgen har varit helt okej, lite undantag finns det väl. 
torsdags kom älskling hem & då satt vi och tog någon öl på kvällen med matte och krille, eller jag drack dock inget! 

- fredags var jag med fredrik och hans familj på gekås, hittade väl inte så mycket men lite fanns det nog allt, köpte en parfym till hjärtat :)
på kvällen var det fest, var oxå då nykter, gick och la mig rätt tidigt för en gång skull men blev väckt mitt i natten av att fredrik och fia ville att jag skulle hämta dom!
- lördags var en mycket lugn och mysig dag, jag och älskling var i borås kollade lite och åt :) sen lite senare blev det mys och film hela kvällen :)

- idag har vi tagit det lugnt med, myst massa eftersom han åkte till stockholm nu ikväll igen och kommer inte hem innan torsdag, men hoppas veckan går fort, har lite planerat dessa dagar så det ska det nog göra..

ser fram emot lördag, då jävlar blir det hinka öl & dansa, :)






/ gp


tycker om dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0